fbpx

KUNTOSALI HARJOITTELU VALMENNUKSET

Kiinteytys | Voima | Painonpudotus

8vko / 59,90€

KUNTOSALI HARJOITTELU VALMENNUKSET

Kiinteytys | Voima | Painonpudotus

8vko / 59,90€

KUNTOSALIHARJOITTELU VALMENNUKSET

Kasvata voimaa ja lihasmassaa tehokkaasti! Lisäämällä muutaman aerobisen harjoituksen viikkoon saat näistä valmennuksista myös tehokkaat rasvanpoltto-ohjelmat.

Halusit siis kaventaa vyötäröä tai saada erottuvammat lihakset, näillä valmennuksilla ja valmentajan neuvoilla pääset haluamiisi tuloksiin!

KUNTOSALIHARJOITTELU

Paranna lihaskuntoasi ja kiinteydy

Jos tavoitteenasi on parantaa lihaskuntoasi ja kiinteytyä, tämä valmennusvaihtoehto on sinulle. Tämän valmennuksen voit aloittaa, vaikkei sinulla olisi ennestään kokemusta kuntosalilla treenaamisesta. Ohjelman mukana saat video-ohjeet liikkeiden suorittamisesta ja osaan liikkeistä saat myös eri vaihtoehtoja, jotta treenin tekeminen onnistuu tehokkaasti ja turvallisesti.

Lihaskunnon parantaminen on hyödyllistä kuntoilijalle, sillä mitä parempi lihaskuntosi on, sitä kevyemmiltä arjen askareet tuntuvat. Myös painonpudotus on mahdollista, jos se on yksi tavoitteistasi.

Treenit 3 x viikossa

Sisältää kaksi kokovartalon kuntosalitreeniä ja yhden aerobisen harjoituksen.
Valmennuksen kesto 8vko

VOIMAHARJOITTELU

Vahvempi keho ja vahvemmat lihakset

Kun haluat tulla vahvemmaksi ja hankkia lisää lihasmassaa, tämä valmennus on tehty sinulle!

Tämän valmennuksen aloittaaksesi sinulla ei tarvitse olla urheilu- tai voimailutaustaa, mutta kuntosaliharjoittelun olisi hyvä olla tuttua siinä määrin, että perusliikkeiden, kuten kyykyn, maastavedon ja pystypunnerruksen tekniikat ovat hallussa ja voit harjoitella turvallisesti.

Voiman ja lihasmassan hankinta kulkevat osin käsi kädessä, mutta halutessasi voit keskittyä vain voiman hankintaan. 

Lihasvoima on yksi tärkeimpiä suorituskyvyn mittareita niin urheilijoille kuin ihan tavallisille kuntoilijoillekin. Mitä enemmän jaksat nostaa maasta ja tehdä askelkyykkyjä, sitä kevyemmiltä kauppakassien kantaminen rappusia pitkin tuntuu!

Treenit 4 x vko

Sisältää kaksi ylävartalon voimatreeniä ja kaksi alavartalon voimatreeniä.

Valmennuksen kesto 8vko